6 august 2009

Jurnal de vacanta: Italia in miniatura

V-a fost dor de mine? Mi-am propus ca de astazi sa incep in forta sa postez impresiile mele despre aceasta minivacanta.
In ziua a ... nu mai imi amintesc, ca totul s-a petrecut mult prea repede, ca un vis prea frumos, am ajuns la Italia in miniatura. Un parc tematic, neobisnuit si fascinant aflat undeva intre Cesenatico si Rimini. La intrare nimic spectaculos. Ne asezam la casa de bilete, soc...intrarea de persoana 19 euro...cam scump pentru buzunarele noastre "crizate".
Intram...trenulete, nave, gradini, lacuri si munti, 270 miniaturi perfecte, minunatii arhitectonice italiane si europene. Incep superlativele... exceptional, foarte frumos, superb, nemaintalnit, nemaivazut, nu imi puteam imagina un loc unde sa ramai mut de uimire. Am sa postez doar cateva, restul le puteti vedea daca dati un simplu click aici.





Trenuletele care circulau nestingherite, care opreau in statii, marfare care transportau marfuri intre diferitele regiuni ale Italiei, o coreografie cu alte cuvinte foarte bine pusa la punct.



Puglia: Cattedrale di TRANI



Plaja din Rimini si Arco d'Augusto



Regiunea Emilia Romagna: Castello di Ravaldino din Forli si Gara di Forli, unde opreau trenuletele, coborau calatorii, pe fundal puteai auzi discutiile de pe peronul garii, anuntul cand trenul sosea si cand acesta pleca.



Venetia: Piaza San Marco...

























Aici le-am pierdut numarul si denumirile.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte frumoase, de ceva zile le astaptam... Felicitari!