14 decembrie 2009

My Lil' Monsters



FOTO DEL GIORNO http://www.fotolibera.it/
16-12-2009

Cu ce? Nikon D40 cu 18-55 si o lampa video Sony HVL-20DW2. Se pot obtine efecte multe si destul de interesante, cu o lampa video in loc de blitz. Destul de grea (460 g cu baterie cu tot) in comparatie cu Nikon SB-600, butucanoasa, ca nu prea imi incapea capul sa ma uit pe vizor. Colegului de echipa care manevreaza camera video, o sa ii dau o bere in plus. Nu ii mai trebuie sala, o sa faca cu camera toata ziua in mana, o febra la biceps de toata frumusetea. Sony FX 1000 2.1 kg + baterie Sony NP-F970 360 g + lampa Sony HVL-20DW2 echipata 460 g = 2.9 kg. Mult succes si bicepsu' mare.
De ce? Pai, am vazut ca "profii" astia de pe afara gen Jerry Ghonis se folosesc de lampile video pentru light setup-urile in fotografia de nunta, si asa am zis sa o incerc si eu la o scara mai mica. Sper sa va placa ... :D

2 comentarii:

Michael spunea...

Salut ! Mă numesc Mihai . Am și eu o întrebare . M-am uitat pe site la Jerry Ghonis și am vazut că în mare foloseste înca o sursă de lumină proiectată pe subiect. Intrebarea mea este: Cînd fotografiază , folosește blițul ? sau doar un iso mare ? Rezultatele din ce am văzut sunt excepționale :| Si , imi place si efectul din fotografia ta cu mașinuțe . Multumesc anticipat ! Salut !

Eduard Ciobota spunea...

Salut Mihai,

Cauta "Masters of Wedding Photography" si acolo ai raspuns la toate intrebarile tale. ;)